Saturday, July 24, 2010

Prawn Fettuchini in Tomato Sauce (Home Made) !


ni semua pasal ada satu kedai makan ni lah kan

kalau makan kat kedai tuh surelah takkan puas kan. hehe :)

ada ke letak udang ngan daging sket je

kuah pun ala2 kadar je. baik tak payah meniaga

sebab tuh aku pun apa lagi terus nak masak fettuchini.

biasa masak spaghetti. kali neh cuba fettuchini plak lah kan

since aku suka pedas so kenalah pakai sauce tomato

letak chili potong sket2 ngan tomato ceri

actually aku main campak2 je

tumis sket ngan olive oil pastu ngan garlic je

takde bawang merah langsung. letak black pepper. hirisan cili merah

pastu guna sauce tomato prego and then masukkan tomato ceri kecik2 tuh

pastu apa lagi masak la sekali fettuchini tuh. hehe :)

masa rebus fettuchini make sure masukkan garam sket ngan olive oil tak nak bagi dia melekat kan

hehe kalau ada cili padi maunyer aku hiris2 cili padi sekali

kasi pedas la baru kaw2 kan. hehe :)

memang sedap dowh fettuchini kali neh

haha actually kan nak masukkan sekali cendawan ngan sayur sket

sekali balik rumah cendawan takde la plak

bahan2 hijau ie sayur pun takde. daun bawang pun takde. hehe

tak payah sayur la kan. hehe garlic dah ada tuh. hehe :)

banyak giler aku letak udang ngan daging. amik kau !

haha puas hati lah. dah la kuah banyak giler kan

memang puas sebab sos tomato pun sedap. haha


No comments:

Post a Comment